23 Kasım 2009 Pazartesi

Yaşar - Kuşlar




Sensiz olmadı ellerime kelepçe,
Vurdun kalmadı ayrılığa gerekçe,


Gönlün mabedimdir,
Omrüm al senindir,
Gördüm gözümü ilk açışımla...

Döndüm dolaştım ellerine,
Başım nasıl hasret dizlerine,
Aşkım sen sakın kuşlara uyma...

Sensiz olmadı en sonunda nihayet,
Bitti kalmadı şarkılarda keramet,
Sensiz olmadi en sonunda nihayet,
Bitti kalmadı şarkılarda nihavent,

Aaah Nasıl ki evlerin odaları varsa,
Nasıl ki kuşların yuvaları varsa...

Gönlün mabedimdir,
Ömrüm al senindir,
Gördüm gözümü ilk açışımla...

Döndüm dolaştım ellerine,
Başım nasıl hasret dizlerine,
Aşkım sen sakın kuşlara uyma...

Kuşlar her baharda gelirler ama sonbaharda göçerler,
Aşkım sen sakın kuşlara uyma...
Kuşlar, sen kuşları boş ver evler yerlerinde değiller,
Aşkım sen sakın kuşlara uyma...

Aaah sen kuşları sevdin,
Aaah sen de gidermiydin?
Aaah sen hala kuşlara hayran...

Aaah aşkım gemilerdi,
Aaah Sana demirlendi,
Gemilere adres oldu liman sen hala kuşlara hayran...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ÇOK DAHA FAZLASI İÇİN