4 Aralık 2009 Cuma

AF- Evelallah




Rüyamda dün gece seni gördüm,
Dağlara taşlara seni sordum,
Hayırdır dedim hayra yordum,
Gördüm, sordum, yordum evelallah...

Beline de dolamis güllü basma,
Dal gibi narin fidan asma,
Salınıp duruyor körpe yosma,
Asma, basma, yosma evelallah...

Deli gönül uçtu haydin evelallah,
Helalim ol kız gel evelallah...
Deli gönül uctu haydin evelallah,
Helalim ol kız gel evelallah...

Dudakları kiraz yoksa bal mı?
Gonca açmış yoksa gül mü?
Sana köle olayım yoksa kul mu?
Bal mı? Gül mü? Kul mu? evelallah...

Haberimi uçurun nazlı yare,
Yüreğim yanıyor pare pare,
Lokman hekim gelse bulamaz çare,
Yare, pare, çare evelallah...

Deli gönül uçtu haydin evelallah,
Helalim ol kız gel evelallah...
Deli gönül uctu haydin evelallah,
Helalim ol kız gel evelallah...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ÇOK DAHA FAZLASI İÇİN