4 Şubat 2010 Perşembe

Ebru Gündeş - Demir Attım




Sessiz bir köşede, her şeyden uzak,
Meçhul yarınlara terk edilmişim.
Dostluklar yalanmış, sevgiler tuzakmış tuzak.

Hayret yanılmışım, yalnızım şimdi,
Oysa mutluluğu hayal etmiştim,
Gidenler unutmuş, aşkları yalanmış yalan.

Güneşin doğuşu, batışı farksız.
Nasıl yaşanırsa yaşadım ben aşksız.

Demir attım yalnızlığa, bir hasret denizinde,
Ve şimdi hayallerim o günlerin izinde,
Yüreğimde duygular, ümitlerim nerede?

Söyle bir düşünüp her şeyi birden,
Neden anıları bitirmeyişim,
Yalanmış sevgiler, kalbimden uzakmış uzak.

Boşa beklemişim yollara bakıp,
Kurak topraklara umutlar ekmişim,
Arzular avuttu, gördüğüm hayalmiş hayal.

Güneşin doğuşu, batışı farksız.
Nasıl yaşanırsa yaşadım ben aşksız.

Demir attım yalnızlığa, bir hasret denizinde,
Ve şimdi hayallerim o günlerin izinde,
Yüreğimde duygular, ümitlerim nerede?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ÇOK DAHA FAZLASI İÇİN