3 Nisan 2010 Cumartesi

Mavi Sakal - İki Yol




Neden soruyorsun?
Nereye gideyim?
İki yol var demiştim,
Hangisini seçeyim.
Korkma bebeğim hepsinin sonu aynı,
Çok yukarlarda biri mumları yaktı.

Neden soruyorsun?
Nereye gidiyorum?
İki yol var demiştim,
Birinden gidiyorum.
Gözyaşları bebeğim hepsinin sonu aynı,
Birinin eksiği birinin fazlası.

Birden bire boşalan yolların ortasındayım,
Hedefler hep çok çok kolay olmuştu.
Birden bire boşalan yolların ortasındayım,
Hedefler hep çok çok kolay olmuştu.

Nereye nereye gideyim?
Nereye nereye nereye gideyim?

Birden bire boşalan yolların ortasındayım,
Hedefler hep çok çok kolay olmuştu.
Birden bire boşalan yolların ortasındayım,
Hedefler hep çok çok kolay olmuştu.

Nereye nereye gideyim?
Nereye nereye nereye gideyiiiim?

Korkma bebeğim hepsinin sonu aynı,
Çok yukarlarda birisi beni aldı.
Korkma bebeğim hepsinin sonu aynı,
Çok yukarlardan birisi beni aldı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ÇOK DAHA FAZLASI İÇİN