20 Mayıs 2010 Perşembe

Volkan Konak - Yar Gider Arabalan




Yar gider arabalan ben de giderim yaya
Yar gider arabalan ben de giderim yaya
"Utanuyirum" dedi senunla konusmaya
"Utanuyirum" dedi senunla konusmaya.

Nereye ahcibasi? Hani ya senin fesun?
Gel okuyayim seni, çok eyidur nefesum.
Nereye gideyisun? Ben de gelecek miyim?
Gelma deyisun bana, uy ben ölecek miyim?

İn dereye dereye, derede buluşalim.
İn dereye dereye, derede buluşalim.
Dedi "Utanuyirum, sen başla konusalim."
Dedi "Utanuyirum, sen başla konusalim."

Nereye ahcibasi? Hani ya senin fesun?
Gel okuyayim seni, çok eyidur nefesum.
Nereye gideyisun? Ben de gelecek miyim?
Gelma deyisun bana, uy ben ölecek miyim?

Kizilagac fidani tepeden budanir mi?
Kizilagac fidani tepeden budanir mi?
İnsan sevdigi yardan bu kadar utanir mi? bu kadar utanir mi?
İnsan sevdigi yardan bu kadar utanir mi? bu kadar utanir mi?

Nereye ahcibasi? Hani ya senin fesun?
Gel okuyayim seni, çok eyidur nefesum.
Nereye gideyisun? Ben de gelecek miyim?
Gelma deyisun bana, uy ben ölecek miyim?

Nereye ahcibasi? Hani ya senin fesun?
Gel okuyayim seni, çok eyidur nefesum.
Nereye gideyisun? Ben de gelecek miyim?
Gelma deyisun bana, uy ben ölecek miyim?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ÇOK DAHA FAZLASI İÇİN